@ arlanda

Hejsan hoppsan alla glada själar där hemma :D Sitter nu på arlanda brevid min lillasyster och nöter dator.. höhö finns inte så mycket att göra annars.. Resan hit gick bra förutom att det var jättefullt på bussen till sundsvall och jag fick sitta brevid nån som jag tror (ganska säker) var lebb. Inget fel men det kändes lite skumt :S Hur som helst så har jag några timmar här nu  7 st om man ska vara mer exakt så jag finns på mobilen och i en timma och 27 minuter till på dator=)

Vi har nyss ätit på mcdonalds och det var hur gott som helst saknar det :') annars händer inte så mycket, ska försöka se om nån rolig själ är inne eller nånting på msn så att man har nånting att göra iaf. PUSS saknar alla speciellt Fanny!

Kommentarer
Postat av: fanny

gumman, jag saknar dig!

2008-12-30 @ 23:07:21
Postat av: Kissekatten

hare så kul vännen :D

btw, härom dagen stötte jag på ett finfint navelsmycke som behövde ett hem, sa jag hade en bra plats ? :) aja du får väl se vad du tkr om den sen :D

2009-01-02 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0