bevare of väldigt gnälligt inlägg

Dan före dan kan man ju säga nu eftersom klockan är 00.23.
Annars mår jag röv.

Jag har ont i hela kroppen! och jag menar det, till och med i ryggen, alltså skinnet som! Det gör ont vad jag än gör, kan inte ens ligga ner? Kan inte ens ligga och se på tv utan att jag har som ''träningsverk'' som i hela kroppen, sen gör min näsa förbannat ont och mina ögon svider, Plus att  jag har ont i halsen känns som en rasp varje gång jag ska säga nånting. Och att inte tala om huvudet? Efter 3 jävla ipren har jag fortfarande migrän liknande huvudverk och snart sprängs jag. Sen börjar illamåendet och magsjuka-ont-i-magen komma nu fyfan hur jag mår...

och imorgon är det julafton? Känner jag nån pepp eller? Faktiskt så gör jag det men jag har ju längtat efter julbord hur länge som helst nu och om jag mår som jag mår nu blir det knappast nåt julbord för mig...... Och julklappar kommer inte ens orka klä upp mig känner att jag helst vill sitta i min mjuka moröndress och sukta efter en knäck jag inte ens kommer kunna äta.

Det här kommer bli den sämsta julen jag nånsin varit med om. Fan fan fan fan fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0