blir nog tyst ett bra tag framöver

Pappa kom in kvart i ett och skulle väcka mig, först knackar han försiktigt på dörren sen säger han ''hallå'' jag försökte svara men det gick inte för jag hade ingen röst. Inte ett jävla ljud fick jag ur min mun? Mohaha det var det värsta som har hänt, alla som känner mig vet att jag pratar 20 timmar om dygnet minst så jag vette fan hur jag ska klara det här.

Han ville iaf veta vad jag önskade mig i julklapp och listan blev nånting såhär

VOLYMTÅNG
• Presentkort på torstens (var ett bra tag sen)
• En sån här smyckes hand som man hänger örhängen osv på
• Sex and the city boxen
• Presentkort på alla klädaffärer efter egypten ska jag shoppa saaaatan
• Och såklart!
Fred på jorden...


hahahaha, den sista kan vi nog skippa men annars är det där i stort sätt vad jag har önskat mig, eftersom jag och mina syskon har fått en resa till Egypten den 30onde av våran mamma så blir det inga julkappar från det hållet men de dug!
hoppas jag får allt annars ska jag gråta fram tills vi far, vilket nu är bara 8 dagar kvar.. mmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0