dan före dan före dopparedan

Det har snöat hur mycket som helst nu och jag önskade att jag kunde visa er hur det ser ut där min balkong/baksida dörr hur mycket snö det är ska försöka.. sen är det julmusik i hela huset även fast bara jag och Pontus är hemma? Och jag kan säga såhär att det inte är jag som har hett på den ;)...

Aja ska typ sätta på mig några sköna kläder (mjukis ofc) sen ska jag vänta på att Fanny ska komma hit då hon ska slinga mitt hår! hoppas fan på resultat den här gången, kom till saken nu cp Emilia ..


joo.. det är såhär för typ en månad sen hade jag hur mycket julkänsla som helst och nu är det noll? ska typ sätta mig under våran julgran (som vi inte ens tagit in) och prejja in all julkänsla så att jag iaf får lite innan jul. Hoppas det funkar, näe nu ska jag klä på mig PUSS=)



förra årets gran var fan snygg bara för att jag hade hjälp till och gjort den ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

kom in å läs min blogg:)

2008-12-22 @ 15:48:28
URL: http://hannaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0