Dan före

... dopparedan! Idag har jag inte gjort mycket, vaknade med väääärldens huvudverk men jag tog tag i det och åt några ipren (inte för att det hjälpte men) hur som helst så mötte jag upp fanny&elina klockan 2 på frasses och jag kom precis hem där ifrån. Fan vad gott med skrov asså, om jag fick välja en sak jag skulle äta innan jag dog skulle det förmodligen vara ett skrov! Hur som helst så har min familj dissat mig och redan klätt granen buhu på er säger jag!!

så därför straffar jag dom med att skita i att städa mitt rum.. mohohahaha... shit så ond jag är.


Klart man måste städa innan julafton men jag orkar inte har faktiskt feber.. sådeså, näee... nu svamlar jag. Jobbigt inlägg för er som måste läsa..

ne nu ska jag ta tag i städningen på mitt rum, vi hörs hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0