Fredde fisk

FREDDE idag=)=) det känns underbart, förutom att jag somnade igår vid 11 utan att ha pluggat nåt och vaknade kvart i 2och kände det inte var dags direkt, så jag bara sov. Sen imorse var vi i kyrkan och hörde på kören när amanda sjöng solo=) As fint! verkligen, sen läste frida nån text och det gick lite snabbt men annars. Nu har vi svenska eller vi börjar egentligen 12 men jag har inte skrivigt klart min praouppsats och de måste jag göra.

Sen so provet skiter jag i, funderar om jag ens ska fara dit men det ska jag men om jag får g eller nåt det får vi se. Förmodligen inte men vad ska jag göra? typ plugga sate nu eller? skulle inte tro det, plus att alla mina classm8's dissar gärnet och ingen vill följa å köpa godis, skulle typ göra allt för nåt nu.

Sen kan ju du bara dra för jag gillar inte dig och jag är jävligt less. Du vet vem du är=)=)=)


puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0