gal1

Imorgon far jag! galet=) Idag var det tänkt att jag skulle på stan och strosa runt ett tag med rebban sen fara med dom andra tjejerna på stigs och fika, men då kom jag på imorse när mobilen ringde att fan jag har ju inga pengar. & inget busskort och mamma var i umeå så jag sket i det och somnade om, sen vaknade jag kvart över tre och sen dess har jag inte gjort nånting vettigt.

Började se en film på femman så jag låg bara och drog i sängen sen duschade jag och nu sitter jag här! 10 i 5. Mamma är påväg hem och det sista hon sa innan hon for va ''när jag kommer hem ska ni ha packat allt'' och har jag gjort det eller? NJA.. så det måste jag göra nu PUSS=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0