Hemma

Hej! vi somnade vid 8 imorse nån gång och runa kom och väckte oss vid halv 2 nån gång men jag och rebblan som helst sover bort hela dagarna ingnorerade bara och somnade om sen när vi väl vaknat gick vi upp och åt frukost & efter det körde vi skoter wiho!

Och jag kan säga såhär. Sätt aldrig lisa lindqvist på en skoter för det är inte att leka med. Och speciellt inte runas pappas monsterskotrar.....Den vi hade gick rätt seeegt... vi körde typ 145 och lisa bara skrattade hela tiden. Såå låt aldrig henne köra skoter ;) sen skulle jag och rebban åka madrass bakom runa som körde och då började hon dampa loss och köra i en cirkel hela tiden (ni vet så man far utanför) så vi satt typ halverst utanför några gånger och min rumpa brändes sönder men det var kul sen kom lisas pappa och hämtade oss,  Och direkt jag kom hem for vi på maxi för att kolla på robin typ snyggare i verkligheten!! sen for jag hem och nu har jag ÄNTLIGEN börjat packat nog för att det suger för jag vet inte vad jag ska ha med mig......

Sen ikväll eller nu ska jag sova i 2 timmar eller nåt hade jag tänkt sen ska jag vara med ellis, och imorn ska vi tjejer på stigs å fika=] smala gänget ;-) nu somnar jag snart här... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0