HOME

Hej! Orkade verkligen inte stiga upp imorse.... så jag låg kvar och sov i min säng en timme till nog för att det kändes som en kvart max men jag tog mig iaf upp och gick till bussen, sen hade vi so och gissa vad... JAG HADE FAN G!=D oglad jag blev då, nog för att vissa låg runt 60 poäng men jag klarade det :), sen hade vi lunch och det var nån jäkla snöboll/vintersoppa som inte såg så frestande ut faktiskt.. eftermiddan gjorde vi inte så mycket. vi såg en film och då fick jag höra av min no lärare att det är ''ofint'' att smsa på lektionerna.

Men då kan jag säga till dig peter att det är också ''ofint'' att bara ta någons mobil ur handen på en!!

Sen hade vi en jättepinsam luciaövning där cuba var sur på allt som hade 2 ben... Det är inte OK! Annars blir det kanske att luciavaka ikväll (en dag innan JAG VET) men det får vi se om helt enkelt=) Ifall det blir lär ni nog märka! puss=)
Efter skolan mötte jag upp Fannsan på stan och vi shoppade lite sen köpte vi bullar och åkte hem=)




''I want to lay you down on a bed of roses''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0