You make it easier when life gets hard

Hej hej! Jag har fått två ig inom loppet av 2 veckor, hur är det riktigt Emilia? Ja.. jävligt bra fråga, pratade med rebban idag efter skolan om att man är helt psykiskt nerbruten nu (typ iaf) känns som att skolan väger ton på ens axlar och fritiden vad gör man då? sover man inte så pluggar man och om man inte gör någonting av det så oroar man sig. Iaf jag, Ororar mig över proven som kommer eller dom som har gått, betygen eller ja nånting. Är så less på skolan nu att det inte är sant. Inte bara skolan för den delen heller, behöver verkligen nåt nytt för jag har lessnat på att sitta här hemma varenda dag och göra ingenting, skulle behöva flytta eller nåt. För jag är så trött på allt.. Ingenting känns roligt längre, inte ens fotbollen vet inte om det är årstiden eller bara jag som är allmänt knäpp. Skönt är det iaf att få skriva av sig, kanske lite överseriöst men jag måste få göra det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0