''jag trivs bra här, när jag får sitta och lukta på mina blommor''

Ha Ha, kanske världens risigaste julafton? Hittills iaf.. Vet ni varför? Jo för att jag och min lillasyster är ensamma hemma. Pooooff så var all julstämning (den lilla som fanns) borta. Och Natalie,Nicko&Andreas är i bure och firar jul med deras pappa nu på förmiddan. Så just då passar pappa&marita på att åka bort och hälsa på farmor, lagomt passande till kalle anka och allt? Alltså är vi ensamma hemma, vi satt och skrattade i soffan nyss men vafan det vart lagomt tråkigt så vi hade cheeseballs tävling istället. (ni vill inte veta vad det är TRO MIG) Iaf förlorade jag..

Ne nu ska jag sociala med henne känns extra dumt att vara helt själv på julafton faktiskt. Hoppas dom kommer hem snart=) Puss :)


nu ärom hemma, har varit det ett tag nu peppar vi till 1000, Julbord nästa? JATACK=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0