Jag vet att ni gillar mitt gnäll

Så därför tänkte jag bara säga att jag absolut inte taggar tills imorgon.... vill ni veta varför? jo tack, för att våran klass ska på edda och bada (okej tänker ni, bada?) så tänkte jag också först och bada är ju kul!
men inte att simma, och att vi ska simma en gång mer än dom andra niorna är inte det västa.. utan det är tiden. Vi ska samlas klockan 7 på morgonen på eddahallen. Fattar ni hur tidigt det är? tror jag ska ringa alla halv 6 när min klocka ringer bara för att jävlas. Typ ringa tills dom svarar sen lägga på. Varför vi ska dit är  för att våran klassföreståndare (som förövrigt är den bästa som finns) vill att vi ska ha en ''mysig'' avslutning på idrottslektionerna 2008..eller nåt, vi ska fika frukost osv där sen så det blir nog mysigt men jag och morgonar hör inte ihop direkt. Så jag ska gnälla hela kvällen nu eftersom vi måste åka med halv 7  bussen.. nån som vill stiga upp med mig och göra mig sällskap kanske? Nja.. tänkte väl det!



Det är nåt med mig och ljusbilder, så fina och juliga på nåt sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0