Julaftonsmorgon=)

Här hemma hos familjen Sundberg/Schönfeldt börjar inte morgonen så bra kan jag säga, pappa ligger i feber jag är sjukt (dock typ på bättringsvägen) Pontus är förkyld och resten av oss känner oss lite små sjuka, så det blir nog en jävligt (!!!) lugn jul iår, men det är skönt. Jag har iaf inte ont i halsen längre bara hostar osv så jag taggar gärnet till julbordet wihoo=)=) det är så GOTT!! jag försår mig verkligen inte på dom som inte tycker julbord är äckligt. Det är ju det godaste sen surströmmingen på sommaren. Näe nu ska jag kanske hoppa in i duschen eller plocka fram kläder eller iaf nånting vettigt!!




chivve hälsar god jul :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0