LÄGET

Har jag nånting att berätta för er: Svar JA!
Kommer jag ha ont i varenda muskel i hela min kropp imorgon: Svar JA!
Rev nån ut min navelpiercing idag på fotbollen: Svar JA!
Känns det bra med skola imorgon: Svar NEJ!


Ja.. alltså jag och fanny har skaffat en blogg tillsammans (det var det jag ville berätta) men ngen kommer få veta adressen förän vi har skrivigt några inlägg och så men nu vet ni om jag är lite ''off'' haha ;-) fast emmiliasundberg kommer fortfarande hänga kvar såklart!. Annars var träningen svinjobbig med en hinderbana,typ det jobbigaste på länge för mellan varven körde vi herren på teppan och laget som vann fick springa en straffrunda? värt och vinna då? intch fast som tur var förlorade mitt lag 2 gånger... Så då åkte piercingen ut och nu är jag jävligt trött och är bara ledsen att det är skola imorgon... Nu ska jag däremot hoppa in i duschen C u later ;-) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0