LISA GÄSTBLOGGAR

Hejhejhej allihopa=))
Det är lisa här, jag har fått den stora äran att gästblogga på den här superkända bloggen, stort!!

Ja vad ska man säga, vi äter jättemkt iaf=)
och sen så spelar jag ett spel... dom andra tkr att jag är brutal,
haha men det är ju inte så brutalt ändå... eller? ;)

Vi ska iaf vaka inatt, nåde den som somnar!
då jävlar..... snart ska vi ner och baka lussakatter =D

kan ju bara säga att vi vart jätteglada när Kevin vann !!
fan så skönt, och alla smälte här inne alltså när han skrek i slutet i micken,
"jag älskar dig sofia!!!" naaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

men nu ska vi fan baka lussakatter hehe,
tjinggg!!

(btw så är emilia jättesöt och bäst, så fuck u all)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0