Lördag

Hej! Jag sov till 2 ungefär idag och sen dess har min superdatanördiga bror suttit här, därför har jag inte kunnat skriva.  Han har till och med fått ett nytt smeknamn av mig, Kombajano.. fråga mig inte hur jag kom på det men han blir iaf sur och det är kul=) Nu är klockan 4 och jag gör inte så mycket ska typ ladda hem lite musik till resan som nu bara är 3 FÖRBANNADE DAGAR BORT=) jag längtar ihjäl mig, på nån vädersak kunde man tydligen kolla vad det skulle bli för väder & onsdag-torsdag (kunde bara kolla så långt bort än) skulle det vara soligt & 24 grader. Underbart=) det kommer bli kanon! Idag ska vi ju till Runa och softa jävel så det kommer bli jättekul om en timme och en kvart kommer rebban och hämtar upp mig eller jag kanske ska säga rebbLAN haha.... Igår färgade ju jag håret och det vart blont, vet inte om jag gillar det men bättre än förr iaf, sen lär det nog blekas i egypten också=) nu måste jag ladda ner musik PUSS=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0