Lördag

Godmorgon! Jag vaknade för typ 30 minuter sen och då var det redan mörkt, vet inte om jag bara sovde jävligt länge eller om det är för det är vinter? Idag ska jag inte göra så mycket på dagen utan ikväll ska jag iaf vara med Rebecca=) & igår glömde jag skriva då var jag med fanny,lisa&rebban vi såg idol och varför åkte robin ut??=(=( vi satt och småsnyftade i soffan och nu känns det bara jättekonstigt att det är 2 som är inte svenska i finalen men men VAD GÖR MAN... (inse ironin) Sen såg vi på tv och mina katter blev rätt omtyckta fast det är klart, chivve gråter ju=] Men det var trevligt! Nu ska jag göra nåt vettigt typ blåsa håret? Okej vettigt vet jag inte men jag ska iaf göra det. Puss=)



chivve gullet=)=)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vilken söt liten julklapp ;-)

2008-12-08 @ 02:38:49
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0