Love lockdown

ääääär man bra eller är man? Skrev klart författarporträttet nyss, satan vilken lättnad, nu har jag bara so provet imorgon kvar, eller jag har ju en svenskauppsats men den är på datorn så det blir senare isf. Men jag gruvar mig typ att börja läsa so, har verkligen INTE hängt med nånting på samhäll avsnittet men vad gör man nu? typ 12 timmar innan provet..

Antingen kan jag ju plugga röven av mig hela natten inatt eller så läser jag igenom det ett tag och satsar stenhårt på g, eller så skiter jag i det och sover. Känner verkligen att alternativ 3 lockar..... men jag kör nog på att läsa igenom och plugga lite sen kanske endå försöka få rätt bra. Men vi ser väl, hoppas verkligen jag fattar nånting ikväll känner mig helt hjärndöd :S PUSS=)


Kommentarer
Postat av: Isak

och vems mobil vare du låna under SO:N xD

2008-12-04 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0