måndag

haha loggade in nyss och såg en kommentar

''sofia pettersson moröbacke om tredje advent
hej storbloggarn, uppdatera oftare TACK!''

Och jaa... jag har inte skrivigt sen igår och det värsta är att jag är typ beroende, idag på skolan hade jag tänkt skriva nåt men orkade inte=] så nu ska ni få massa trevliga inlägg kanske bilder från helgen också wiee!

Idag hade vi vanlig skola, hade ett matteprov som enligt mig var jätte super svårt (kan dock bero på att jag var fotfarande på grundkursen) sen fick vi tillbaka våra svenska jobb. Är så jävla besviken på mig själv känner bara BUHU just nu men vad kan jag göra. Sen efter skolan tränade vi på vårat julspex och jag skrattar ihjäl mig. Seriöst, ni som går på norrhammar har verkligen nånting roligt att vänta er. Sen så for jag hem med kvart i 2 bussen tror jag och direkt jag kom hem provade jag ut lite kläder till spexet (så att jag ska komma ihåg att ta med på onsdag) sen la jag mig och sov till 5, gick upp och käkade mat sen gick jag och la mig och sov igen,sen nu sitter jag hääär! Ska gå och hämta sladden till kameran och ladda upp lite bilder från vakan sen hade jag tänkt baka kladdkaka bara för att det är godast i världen=) Sen imorgon är det 2 veckor kvar tills jag far, mår jag bra eller mår jag bra? JAG mår BRA!!

snart kommer det bilder. PROMISE! puss :)

Kommentarer
Postat av: .

/bodengalleria.se/ röstapå tjock jocke!

2008-12-15 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0