Min Julafton

Hej!, Bättre julafton har jag haft, men inte sämre kanske.. kan inte säga att den här har varit dålig men jag har haft bättre! som sagt alltså.

Vi åt mat vid halv sex kanske och det var förbannat gott, älskar julmat. Dock inte längre, men endå känner att jag lär äta en hel del rester imorgon. Sen kom tomten och vi fick våra paket, roligast av alla måste ju vara Sofias son Joel, världens busunge, han hyperventilerade av alla paket och slet direkt på sig sina spidermankläder som han fått. Annars är jag världens tråkigaste människa, resten av familjen sitter nu och ser på tomten är far till alla barnen men jag har sett den så jävla många gånger att jag inte vill se den ens igen. Nu vill jag bara bort, bort från skellefteå bort från stan bort från sverige EUROPA va fan till egypten vill jag. Nu nu nu nu.. Och det är inte länge kvar heller, 6 ynka dagar så är jag där borta=) Fan så skönt.

Är inte på så bra humör så jag kanske går och lägger mig snart, vi får se. Iaf får ni ha en bra kväll. Bättre än min! PUSS=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0