Nattnen som gud glömde

.. eller nåt liknade iaf, som lisa skrev förut bakade vi alltså lussebullar och dom var klara ungefär vid 2, mitt första och förmodligen sista nattbak nånsin. Lussekatterna blev iaf snygga och goda eller dom smakade ju inte så mycket men ja allt bröd är typ gott.. LÄS TYP!
 
för 20 minuter sen låg jag och halvsov och såklart ska man ha ''snälla'' kompisar som ringer på ens mobil,tar kort på en,eller kittlar en så nå mycke sömn lär de nog inte bli inatt skulle jag tro.. men vadå klockan är 03.39 nu så det är inte så länge kvar antar jag.. 

annars är det lucia idag och min  mor fyller år, 50 år grattis moder jord! fan nu kom jag på. Imorgon eller det blir ju idag så ska jag och joppis på stan och köpa värsta presenten, det lär nog bli bra. Sen ska vi till mormor på middag och jag gruvar mig redan att jag kommer få sitta där och behöva vara trevlig, PIGG jag lär vara.. INTE!

näe... ni som är normala och ska sova kan ju göra det nu fast det blir ingen sömn för mig,runa,lisa och kanske rebban fast hon sover typ nu ;-D 
söööööööööööötttt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0