oh la la

Träningen gick bra, har dock inte så bra kondis men jajaa vi tar det en annan gång, efter träningen for jag hem och provade kläder i massor (till 3 olika spex) så ni kan ju tänka er hur mycket min väska väger? 20 ton kanske? tippar på det! Men det blir nog bra, sen ska vi ju ha skidor som jag skrev förrut och det är inte min starka sida direkt så om jag inte kommer på skolan imorgon kan det bero på att jag sitter fast i nån snödriva på vitberget. Tänkte bara ifall att....

Nu gör jag inte så mycket ser lite titanic den är jättebra fast jag har sett den 70 gånger! Nu ska jag snart gå tillbaka till sängen och se klart filmen/sova för imorgon äre upp 06.26 igen, fråga mig inte varför jag alltid går upp just 26 minuter över men det blir som bra att snooza då. Tänkte ifall ni ville veta. Näe sängen var det! PUSS=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0