Please drop the past and be true

Hej! Igår var jag rädd glad på Rebban när hon fick hoppa över level 29!!!!!!!!!!! inte.... Jag har ju kämpat hur länge som helst och det går ju inte?!? Jag får ju slut tid hela tiden.. Annars vaknade jag för typ 20 min sen och nu gör jag inte så mycket, funderar om jag ska duscha eller inte... Idag ska jag iaf sola för jag är vitast i världen. Sen kanske plugga lite matte, förstår inte ens varför jag tog med min mattebok hem? vi har ingen läxa eller nåt. Fast jag ligger efter som vanligt så det kanske inte skadar..

Näe nu ska jag spela.... är typ beroende, tur iaf att det inte är wow jag spelar för då skulle det vara över för min del! puss=)



22 dagar!!!


Kommentarer
Postat av: r.h

Asså våran outfit emilia,

den kommer skrämma livet ur folk..

2008-12-07 @ 14:14:16
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/
Postat av: level 44

rebban rules!

2008-12-07 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0