Tappra krigare... INT

Sist jag kollade på klockan var den 06.26 och då hade jag sovigt kanske en timme. Och det var den bästa timmen i mitt liv! efter det gick jag upp och skulle stänga av tvn för Lisa hade jävligt högt när hon såg Ellens show så jag blev nästan döv när jag vaknade, och tror ni att jag hittae nån knapp att stänga av tvn på? försökte byta kanal och sänka ljudet men inget gick fan.

Fick seriösa tankar på att slänga ut den genom fönstret, men jag sansade mig och fick tillslut av den. Sen när jag kom tillbaka till sängen där jag och runa sov så hade hon tagit allt täcke och sen pratade hon i sömnen, det lät nånting i stil med kubalasses vanliga tal typ

''hallå hallå... viktigtpaw9130skskalsk..'' sen hörde man inte så mycket mer.

Iaf ringde min mor och ringde mig halv 11 och då var det bara att äta upp det som fanns kvar av godiset (vilket resulterade i INGET) sen gå hem, och tror ni det var plogat eller? NEJ!!! fick typ tårar i ögonen för jag inte orkade gå, höll på att bryta ihop... Iaf så tog jag mig hem och nu har jag duschat plus fixat mig sen om 10 minuter ska jag och pippi till stan, sen till mormor. Vi hörs när jag kommer hem om jag inte sover som fan då, det får vi se om.. Aja ha en bra LUCIA=) puss :)

(bilder från kvällen kommer senare fosterställning runa, FOSTERSTÄLLNING!!!)

Kommentarer
Postat av: r.h

HAHAHAHAAHHA SLUTA JAG KISSAR! INTE ENS KUL!

du ska skicka varenda bildjävel också!;)

2008-12-13 @ 16:07:22
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0