Tisdag

Tapper som jag är så sitter jag här igen och skriver... Har egentligen ingenting intressant att säga utan att det är 2 dagar kvar tills julfesten och jag börjar bli lite nervös nu, men det blir bra, skrattar som en tok på varenda träning vi har med spexet och imorn äre dags för ''genrep'' beware säger jag till dig som går på NH!!

Ikväll ska jag på träning, sen ska jag bara ta det lugnt tror jag. Imorgon har jag skidor på idrotten och vet ni vad? det har typ börjat töa så vi fick en ''förvarning'' idag och det var att vi skulle skejta mycket imorgon i spåren och jag suuug på skidor så jag hoppas typ att det ska snöa inatt!



..kanske inte så mycket som det gjorde fre-lördag men iaf lite=]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0