Tisdag

Nu är jag hemma, eller kom hem vid 5 hur som haver har den här dagen varit skit. Iaf nästan hela, vissa saker gör mig glad och så men jag är bara så jävla less nu. Less på dig och att du alltid ska förstöra allting för mig. Fattar du inte att det inte funkar längre? För nu äre sluut............ hejdå hoppas du förstår vem du är, annars är du ännu dummare än vad jag trodde att du skulle vara.

Ikväll ska jag plugga och jag känner ingen pepp, gör man någonsin de eller? inte då jag iaf.. har framför allt ett musikprov jag ska göra imorgon och sen 2st svenska inlämningar som jag kanske borde sköta, eller kanske.. jag måste sköta dom, sen ska jag plugga lite so kanske jobba lite med matte och sen sova fast då lär väl klockan vara 12 eller nåt ;) men men tillbaka till böckerna, eller tillbaka? jag hade ju inte ens börjat =P PUSS=)



Jag är garanterat säker på att du läser det här, för det brukar du göra. Men sluta ljug! alla vet nu du behöver inte hålla på längre, fan att det ska vara så svårt trodde verkligen inte det här om dig. och till sist 2 gånger på en DAG fan rekord.. snälla dra åt helvete, jag trodde jag behövde dig men det visar sig att jag klarar mig jävligt bra utan så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0