Världens sämsta vakare ;-) (känsliga tittare varnas...)

Japp... här kommer en hel del ''snygga bilder'' som jag lovat...



innan vi skulle börja baka hade vi ju tänkt ta några bilder men ingen var som så taggad...

så vi sket i det och började baka, här är bland annat ett hjärta fannys ''sol'' där i mitten några sniglar bokstäver och några vanliga bullar det var ju som kul!

fast sen skulle runa baka och.... jaa....

..det barkade... eller hur Runa ;-)?

dom fick iaf vara i ugnen och Runas pitt bara växte... och växte..

till och med ihop med dom andra bullarna..

och tillslut var den mycket större än alla våras... :(


nattmat....

sen efter bullbaket gick vi upp och Lisa började spela hennes mördarspel... typ det sjukaste jag varit med om ;)

.....
fast då vart Runa less och somnade vad var det jag sa (FOSTERSTÄLLNING!!!)

då vart jag arg..

så.. jag fick ett sammanbrott och dregglade ner lisas kudde lite... (SRY)

sen somnade Rebban (förlåt :] :] :])

Och Lisa hon bara ''vilade'' ... ;)


sen nu så ser ni kanske hur ''liten'' plats runa tar när hon sover, jag fick liksom trängas in där längst in i väggen typ där  min mobil ligger det var INTE NAJS ska ni veta ;-) hahaha..


Nu får ni  ta och ge mig lite credit för dom här bilderna för det tog typ en timme och göra inlägget=(=(=(




Kommentarer
Postat av: r.h

Asså det är inte ens kul;(

2008-12-15 @ 21:23:24
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/
Postat av: JLLLLLLLLU

önskar liksom att jag också var där typ niceprice=((=(=((=(

HEEHHE längtar också tills dansen ska visas in real (vem/hur/när iaf nån som börjar på v)ajajaaj ni vet vad jag snackar om;););;)

2008-12-15 @ 21:28:09
Postat av: lisa

HAHA

jag finner fan inga ord

2008-12-15 @ 21:44:45
URL: http://liisalii.blogg.se/
Postat av: lisa

och låten heter amazing it seems med granada :D

2008-12-15 @ 21:55:49
URL: http://liisalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0