yeaaaaaah

Julfesten igår= SUPERLYCKAD

Allting vart så bra, superkul! eller när jag säger allting kan vi ju bortse från att vi glömde milkshaken på syslöjden men det ordnade ju sig tillslut så det vart också bra!! Bilder kommer, Jag lovar! ska bara lägga in alla på datorn och kolla igenom sen blir det en hel del tog typ 277 bilder om man ska vara exakt så det kommer ta ett tag, men allt var jättekul, discot,spexet,tävlningarna,julfilmen osv osv=) sen ska jag bara säga till dig som kommenterade  

''hur kan du vara kär i nån du inte ens känner????????'' 

då kan jag ju för det första börja med att svara: vem fan är jag kär i? du verkar veta betyligt mer än mig iaf... så jag tänker inte bry mig sålänge du inte skriver ditt namn din anonyma sate=) hatar fegisar mest av allt, vågar du inte ens skriva ditt namn verkar du inte ha så mycket att komma med.

Nu ska jag titta igenom bilderna KOMMER SEN=) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0