bajs värld

Förlåt det förra inlägget '' jag vill dö '' jag vill såklart inte dö utan jag vill bara att allting ska funka, eller det mesta blir så arg och ledsen för allting. Allting är så himla jobbigt jusst nu, och det finns ingenting nån kan göra för att det ska bli bättre, kan inte ens tröstshoppa längre, jag blir bara arg och ledsen för vadsom än händer. Och att man har miljontals prov gör inte livet lättare heller, nu låter jag EMO men det är jag inte, vill bara sova och vakna upp och då ska allting vara bra, blir så deprimerad :(.. Ursh! palla.

ikväll vill jag bara ligga i soffan och feta med godis och alla sorters chips som finns MEN det kan jag inte heller göra för då kommer det väll upp nån kärleksfilm som jag ska bli deprimerad av, fyfan hate life, eller nåt..

Imorgon ska jag iaf sova hos Joanna, kommer nog bli kul. Ser faktiskt fram emot det lite, alltid mysigt. kingelinigs, vill ha nya skor!!!!!!!!!!!!! men det går inte är pank också.


fyfan vad allting går dålit nu bajsbanan.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0