.

hej igen, kan knappt franskan men jag mår så sjukt dåligt att jag inte ens orkar öppna boken igen.. har ont i huvudet är hängig i kroppen tät i näsan ont i halsen ja allt det där vanliga fast nu är det 10 gånger värre! fy för förkyldningar orkar inte längre. måste bli frisk och possitiv annars kommer det här aldrig funka höhö!

Jag ringde iaf nyss min mamma och vet ni vad hon lovade mig, jo ett par bamboo örhängen från cocoo.se
och gissa om jag blev glad, har velat ha ett par länge men har alltid varit så snål men när jag får dom blir jag överlycklig, det ända som återstår nu.. det är om jag ska ta dom större eller dom som är 7cm i diameter vad tycker ni? har ni bamboo örhängen vilken storlek?





små eller stora?, det är frågan, är sugen på stora men vi får se.

ska sova nu gonatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad vill du att jag ska ändra? (:

2008-02-19 @ 00:23:13
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0