god morgon!

God Morgon God Morgon!
Vaknade för ett tag sen av att det ringde (på hemtelefonen) och ingen jävel gick och svara, jag lovar! Det ringde mer än 40 singnaler och vi har en sån här telefon med gammalt ljud typ RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING RIIIIIIIIIIIIIIIIIIING RIIIIIIIIIIIIIIIIING jag höll på att bli tokig, så till sisst så sprang jag upp och svarade men då han hon/han/den/dom lägga på, orkade inte kolla upp numret på http://www.Hitta.se å sånt skit, så jag gjorde det nu men då fanns det inte? hahah hallå!? meeeeeeeeean whats the problem??

Jag ska snart gå och durscha sen ta mig någonting att äta, sen resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, Utan jag väntar tills ikväll när jag ska vara hos Joanna, ska bli kul!
men nu måste jag gå på toa (A)  puss!



PS, skulle nån kunna köpa hem nån av dom här 2 valparna till mig?
skulle bli evigt tacksam ;-);-) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0