hej igen

Hej Hej, har inte skrivigt här sen i... torsdags, nää tisdags...?? har  ingen aning. Jag är så tråkig nu förtiden det händer massor som jag skulle kunna berätta här men jag har ingen lust, fast jag kan erkänna att jag faktiskt saknar att logga in och ha massor av fina och söta kommentarer att svara på men nu får vi ta det för vad det är, inget flännande här!.

Men jag tänkte iaf berätta lite om vad som händer i mitt liv just nu, Jag har haft sjukt mycket prov i veckan och det har verkligen gått upp och ner, ett prov fick jag jättebra på medans det andra njaa.. lutar väll mot IG men det får funka orkar inte plugga nu för jag är så jävla trött! trött på allt.. okej det där va en lögn någonting som jag inte är trött på är FOTBOLL, jag älskar fotboll mest av allt och skulle inte sluta om jag ens fick en miljon (i detta nu alltså), Men varför jag älskar det så mycket nu beror nog kanske på att på torsdag drar jag och mitt fotbollslag iväg till falun för att spela SM, är grymt peppad och jag längtar som en tok! har till&med en anteckning som visas i vänteläge där det står ''5 dagar kvar till falun(L):D''

 Det var  det vad händer mer då.. hmm... juste! jag har beställt dom där bamboo örhängenra från cocoo  (kanske redan sagt det men;P) det blev iaf  dom stora och dom kommer nog snart eller till veckan skulle jag tro, ska andvända dom med kärlek. Jag har också hittat jättemycket fina kläder jag vill ha, blandannat en BODY fast den har jag redan köpt den är lite stor men det får fungera, sen har jag också hittat ett par jeans höga som satan i midjan men det är det som är snyggt, och ett par gubbbyxor har jag också hittat, gråa och fina precis sådär som jag vill ha dom. Och scarfs MASSOR av färglada sjalar, gud vad jag vill shoppa, men det får vänta, haha brukar oftast bränna pengarna typ första dagen jag får dom men ska börja vara lite mer sparsam iaf ;)

sen hade jag fotbollsmatch idag gick sådär.. spelade bara en träningsmatch så vi hade 3 perioder istället för 2 halvlekar. efter första perioden stod det 1-1 andra preioden 3-3 och när matchen var slut 8-3 till dom, men vi var duktiga mötte iaf killarna dom är sjukt galna men ändå bra. Men det var bra att möta några jättebra som laddning inför SM, blir så himla peppad varje gång nån säger det haha, fy alltså! SMSMSMSMSMSMSMSMMSMSMSM guud vad jag längtar :P jag känner allt mer nu att jag börjar bli allt för oseriös är så jag kanske skriver nåt mer ikväll men vi ser ju :P..

.. KOOOOOOOOOORT INLÄGG not hahah nog längsta hittills haha :p men ha en bra kväll love(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0