hej på er :D

273791-446


Hej Hej, äntligen hemma, det har varit en fett najs helg asså! måste göra om alla sakerna igen, speciellt bada jacuzzi, det var så jävla skönt!, Imorgon börjar skolan igen känns jävligt surt för det här är mardrömmsveckan för mig,
har 4 prov och har inte pluggat på ett av dom :O
jag får skylla mig själv.. 

Måste typ lägga upp ett schema om vilken dag jag ska plugga på vilket, imorgon blir det franska, tisdag matte, onsdag HK& No, sen torsdag NO fyfan, vilken helvettes vecka, bajs blä.. kommer nog ha IG på minst ett av dom typ matten. Sen får vi se, noprovet är typ 40 sidor och jag blir galen, hkprovet är inte så mycket franskan kan jag faktiskt lite av... så det får funka, borde ju egentligen plugga nu, men har inga böcker hemma (pucko jag) sååååå..

..jag ska sätta på BETA HOUSE som snälla viktor nyss skickade till mig sen ta och poppa en popcornskål och bara chilla, Ha en bra kväll ni andra puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0