ingen blogg haha

Hej! haha, jag orkade inte fixa min blogg, men jag har allt klart åsådär men jag orkar inte sätta in det för jag kan inte bestämma mig vilka färger jag ska ha, lutar mot beige ljusgrönt eller lite ljusblått typ, men det får ni se när jag är klar med det=) Jag är iaf hos Alex nu, vi har ätit frukost å lite sånt och snart ska jag gå till mormor och vara där, sen måste jag hem..

Imorgon är det den stora dagen!, när vi åker till piteå och spelar FUTSAL mot norbotten medelpad & ångermaland vi ska vinna hela skiten och ta oss vidare till falun! hehehe sådeså! men det blir tidig kväll ikväll för vi ska fara vid 9o, sen har vi våran sista match 20 i 6 så det blir hela dagen, men det måste funka :D

Ikväll ska mamma också färga håret på mig, typ mörkblont/ljusbrunt, är less det gul blonda nu och om jag vill vara blond till sommarn är det bara att slinga så är det klart, ska på icamaxi sen och kolla på färger, men igentligen borde jag gå till en frissa men jag har hört där om färgtoner och sånt så jag ska ta det billigare alternativet ICAMAXI hehehe, skämmes=) men nu ska jag inte sitta här känner mig så osoceal aja :P vi hörs sen puss!!

image424

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0