kunde vart värre kunde vart bättre.

Hej! Jag vill inte bli allt för personlig här i bloggen för det kan göra ganska mycket om alla får läsa hur det gick, hon lever iaf, det är bra! men det var en propp i hjärnan alltså hjärnblödning (stroke), Mer berättar jag inte, för det orkar jag inte ta här. Jag älskar iaf dig jättemycket farmor.

Idag är det iaf  torsdag, höll på att skriva fredag haha, har iaf bara gått halvdag idag det var sköööööööönt! Började dagen med att vi hade HK det funkade sen hade vi ingen svenska utan vi hade CHIGONG, vet inte om det stavas så men iaf typ yoga.. efter det gympa men jag fick inte va med pga min inflamation=)

Gick också förbi skolsyster idag och där fick jag veta att om det inte har blivigt bättre så skulle jag få en tid hos REKO (typ nån rehabliterings gym eller nåt) framöver och träna där! Känns bra att folk verkligen tar tag i ens onda! Ikväll ska jag iaf försöka träna vi får se om det bär eller brister, men hoppas på det bästa!! sen efter träningen ska jag direkt till Joanna och sova där med JORDGUBBSJOHANNA haha, vi ska ha trevligt åså.

ska göra annat nu typ plugga (skulle behövas) aja, puss!!


När jag var sjuk la jag johanna under kniven och tardaaaa!




uppdate:

fan va kasst att blogg.se ska dra ner kvallan så mycket BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0