lörrekväll

Smått trevlig lördagskväll  jag hade då? OJA! hade sedan en vecka tillbaka bestämmt att jag skulle vara hemma eftersom att enligt mamma är jag borta hela tiden så jag var helt inställd på att vara hemma, så jag satte mig vid datorn och hade verkligen ''höga'' förväntningar på att jag skulle ha en superkul kväll hemma.. not haha så jag började iaf skriva med cissi på msn och vi började snacka om vi skulle vara med varandra men ingenting gick för mamma ville inte att jag skulle sova borta eller så såatt vi typ ''la ner'' planerna.

Men sen vid typ halv 9 kommer jag på värsta superidén att vi ska gå på bio, haha så vi försökte först boka biljetter över telefonen men det gick åt helvette så vi drog en chansning och for dit och skulle se om det gick nån film, och vi hade vääärsta turen för vi ville se P.S. i love u och gissa vad, det fanns 2 plattser kvar (längst fram) men det funkade. Filmen var ganska söt faktiskt så alla satt som och snyftade lite då och då, Sen efter ca typ en timme av filmen ringer nån tjejs mobil och hon fick aldrig av den, men alla i bion brydde sig inte för det va lite småkul att hon fick skämmas tillslut fick hon av mobilen iaf så vi fortsatte se.

MEN SEN efter typ en kvart ringer den igen och man hörde att alla i bion vart irriterade så jag ba näe nu jävlar sen jag ba : MEN STÄNG AV MOBILJÄVELN!!! sen tog filmen slut och vi gick på toa, väl inne på toan träffade vi dom där tjejerna igen och jag och cissi kom på värsta grejen vi skulle säga till dom så vi sa såhär

''- du, tjejen.. det var lite svårt att stänga av mobilen där inne va?''
hon ba ''-eh,,shshsh jaa.. ''
sen vart hon knallröd i fejjan och skämmdes sönder så vi gick därifrån SMÅTT ÄGD! haha sen chillade vi på stan ett tag och jag trodde till 100% att jag skulle bli våldtagen hahha scary, men vi klarade oss=) rätt nice kväll faktiskt, cissi är rätt nice hon med faktiskt PÖSS på dig, haha nej nu blir jag sådär oseriös igen haha :P ha en bra söndag=) PUSS


Kommentarer
Postat av: cissiedman

HEHEH HEJ DIN LILLA SÖTPROPP, vi har typ rätt skojj tsm=]

2008-02-24 @ 17:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0