min förra helg,

Hej igen, många inlägg såhär på morgonsidan men har ingenting att göra så klaga inte :P!
Kom ihåg att jag inte har berättat nåt om min förra helg som var FANTASTISK!

På fredan så for jag Johanna & Joanna på Kriti en resturang i stan och åt där, det var jättegott men svindyrt, vi åt nåt kött som jag inte kommer på namnet på jusst nu, potatisgratäng och såklart deras supergoda bananasplit!
allting gick på 300 och det är JÄVLIGT dyrt om jag ska vara ärlig, men ibland måste man ju unna sig någonting right? Efter det gick vi iaf på bio, vi ville se '' I am a legend '' Med bla Will Smith osv men eftersom vi inte har åldern inne (SNART, SNART HAR VI DE) Så blev det nån skeeten film försoning, en kärleksfilm som tydligen var OSKAR NOMINERAD?? Hallå, den var ju inte alls bra! Det var en kärleksfilm om  andra världskriget, okej när jag tänker efter har jag sett sämre, men den var sorgsen och mer en vuxenfilm tycker jag! Efter det åkte vi iaf hem (taxi) och vi fick vääääääääärldens trevligaste och snyggaste taxichaufför! fy satan! kom iaf hem vid 12 halv 1 nån gång 500 spänn fattigare men det vare värt=)

På lördan så Firade vi Katarina en tjej i min klass som hade fyllt 15 vi åt massa gott och hade skittrevligt, det var king, efterdet sjöng vi singstar till typ 4 på natten sen skulle vi sova (A) vi sovde sen for jag hem! trevligt trevligt!

Det var iaf en KING helg typ få en förälskelse i en taxichaufför och äta gott och sjunga singstar!
Hur ball som hellst, sen på söndan var man rätt sliten kan jag lova men det var det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0