MVG

tjabba, redan hemma är jag och det har jag varit ett bra tag nu också, vi slutade sjukt tidigt idag det var inte daligt skönt! hade en endaste lektion och det var franskaprovet och ni kan ju gissa hur det gick?
MVG fan så najs! hade inte pluggat så mycket men det lilla gav resultat! äntligen.. haha, men pluggandet är inte över än, utan idag blir det 2 timmar NO minst och 1 timme HK har jag bestämt, sen kanske träna får se hur kroppen min mår, har inte så ont i halsen nu men vill inte åka på nån livsinflamation och typ försämmrat immunförsvar och skit! , kom precis på att jag måste lära mig att skriva pungt skriver typ 100 rader och där är det inte ens ett komma haha, shieeet! det ska bli nya tider här.

Men jag åt ingen lunch på skolan så det ska jag göra nu, vi ses puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0