sjuk på fettisdag

Visst fasen kan man väll få vara frisk på FETT-IS-DAGEN? nepp, inte de inte. Jag blir alltid sjuk på dom dagarna man vill vara frisk på ;( uuuuuuuuuuuuuuuh! typ idag? varför endaste gången det är bra mat på skolan och man äter så att man spyr *överdriver inte* sen kommer man hem käkar middag och sen får man den efterlängtade semlan man velat ha hela dagen.

Men inte idag, utan idag får jag ligga i min febriga säng och TRYCKA en semla för jag har inget sug men det går inte att leva om man inte har ätit minst EN semla på fettisdagen. Sååå, det får faktiskt funka.

Imorn ska jag iaf försöka pallra mig till skolan för att febern är typ halverst borta idag, har nu ungefär normalt (tror jag) Men vet ni en till grej som suger..............?

på söndag har vi ju POL spelet inför SM i falun och mina benhinnor är förjävliga nu, högra benet är alldeles svullet och hela foten upp till knät gör ont, och om det inte blir bra tills på söndag vet jag SERIÖST inte vad jag gör, ni dödar mig =(.. aja det måste bli bättre!!!

ska göra annat nu typ, hmmmmm, vad har jag för alternativ..
vila?
sova?
äta?

inte mycket till allteeerrnativ, ska iaf dra nu puss!<<<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0