sova sova sova

Hej igen, just nu vill jag bara sova som fan men jag kan inte, för att jag fryser..och jag har ont i halsen och jag är typ sjuk :(, och jag får inte bli sjuk för att vi har ju SM snart och jag ska fan spela! fast jag vet ju inte om jag har kommit med i laget än men jag vill vill vill, och om jag kommer med så måste jag ju vara frisk!
började precis tänka på min favoritdikt:

''skolan är hård sängen är mjuk det är därför jag älskar att vara sjuk''

men nu är det ju helg vafan c'aaaaaaaaman!
jag vill ju vara frisk och kunna göra grejjer på helgen men näe, fyfan! aja ska försöka lägga mig i sängen och sura, vem vet jag kanske somnar? i hope so.

ha det bra läsare! som är få men mer än förra veckan iaf<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0