AMOR AMOR

helllo kära läsare som har minskat drastiskt haha :P idag är jag sjuk igen.. borde inte sitta här, men jag får krupp av att bara ligga i sängen hela dagen, min hals gör så jävla ont :( så ont, kan knappt andas snart.. har väll åkt på nån jävla halsfluss eller nåt!? varför jusst nu? imorn när vi ska ut och äta och sen och bowla? och på lördag när jag ska bort på fest? asså nej, det ska alltid komma olägligt men vafan jag ska skita i att jag har ont och äta och ha roligt ändå, det borde funka!! Just nu sitter väll min klass och har svenska-redovisning, skulle nog ha varit jag som stog och babblade nu men det är det inte, skulle nog inte få fram så mycket för att jag är så heeeeeeees.
Igår kom min lillasyster iaf hem, vid 12tiden nån gång, vet ni vad? jag sa ju att hon hade köpt någonting åt mig och det hade hon också!! HIHHHHI och inte vad som hellst utan en parfym&en lotion parfymen heter Cacharel Amor Amor. bilden nedan ser ni den, den luktar jättegott och har spanat lite priser på internet och så billig var den inte ;) haha men nu ska jag fortsätta kurera mig. puss!
image402

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0