big tv and a chipsbag and a HUGE TELEPHONE-BILL! :P

fredag.

Gick då skola i fredags, som var jätte intressant och kul jag lärde mig massa nya saker! eller..
aja skolan funkade och jag for hem, åt middag och chillade sen frågade mina underbara vänner om jag ville komma på ''tjejkväll'' och såklart, så tackade jag inte nej, vi for på ICA & köpte frukt och chips och massa annat sen slängde vi ihop en jättestor bål och åt massor av malteesers (eller vad det nu heter) kommer bilder sen, kvällen slutade vid 12 & då for jag hem, sen sov jag och nu är det lördag :D och vi får höras sen :) puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKARRRRR DIGGGGGG"!!!!!!(L)(L)(L)L)(

2008-01-12 @ 20:16:43
Postat av: sara

låter som du hade en mysig/kul fredagskväll :)
kram

2008-01-12 @ 21:20:52
URL: http://www.saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0