brave

hej :)
tänkte skriva ett litet inlägg till min lillasyster som idag far till estland helt själv, utan mamma och pappa eller någon kompis, hon är med i ett EU samarbete och då får en från varje klass i 6an fara och hon blev utagen från hennes klass, både för att hon hade anmält sig men också för att hon hade bra förutsättningar i engelska.  Och om jag ska vara ärlig så är nog jag mer nervös än henne haha :P just nu sitter hon på falmark och planet går 18.30 till arlanda så hon är väll där vid halv 8-8 nån gång, sen ska dom övernatta där på arlandas hotell och efter det blir det avresa till estland, där ska hon bo hos en jämnårig tjejs familj, dom kommer säkert ha jättekul ihop!! men jag kan inte fatta att hon vågar göra det här hon är så himla modig, jag hade aldrig vågat fara till Estland själv och bo hos en främmade familj i en vecka när jag var 12 år :P haha men jag är ju en liten fegskit så det är väll inte så konstigt ;) aja vi ses när du kommer hem.


och du, din bög, om du inte har köpt någonting till mig när du kommer hem då slår jag dig=)

Kommentarer
Postat av: sara

hihi tack:)
Vailken modig lillasyster du har :O :)
kram

2008-01-18 @ 14:34:10
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0