efterlängtad fredag.

Hej hej! idag är det fredag igen det känns så grymt SKÖÖNT! har precis tagit en promenad från pappa till mamma det är drygt en kilometer det var ganska skönt att få andas in ''frisk-luft'', har legat och haft en plåga med halsen i flera dagar nu.. Så det var guld att få komma ut!. Fredag måste nog vara min favoritdag vet inte varför utan det bara är så. Den här fredagen kunde dock ha varit mycket bättre, är fortfarande sjuk ju och halsontet blir inte bättre.. har säkert åkt på nåt virus som kommer sitta hela året... :( näe det får vi verkligen hoppas.
Ikväll om jag mår bättre ska förmodligen jag joanna & johanna fara på KRITI i stan och äta, efter det ska vi på bio, jag längtar småttttt!! men det är då om jag får fara för mamma, kommer säkert inte få har ju trotts allt varit hemma idag. Aja hoppas på det bästa! igår satt jag och kollade lite på rockbjörnen var inte så insatt men det funkade, jag var också tvungen att städa mitt rum :( fasst jag var sjuk hur kul på en skala är det då? inte kul alls.

Men nu ska jag lägga mig och vila måste ju som sagt bli ''helad'' till ikv HAHAH puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0