er du sjik? nej jag er frysk!

tjabba,
den värsta förkyldningen och febern på eftermiddagarna är nu borta, känns skönt såhär till helgen och allt,
vet ni vad? jag kom med i DM-truppen :D är så glad så glad! ska spela final till helgen det kommer bli king! hoppas bara vi vinner mendet ska vi baske mig göra också :P !! men nu till idag..

idag är det onsdag och vad händer då, jo jag ska slinga håret, bara lite ljusa slingor för att få bort utväxten, jag hoppas verkligen det blir bra för jag hatar att vara onöjd jag går bara och pillar med håret hela tiden och det är så irriterande :P men jag hoppas det blir bra för annars går jag inte ut imorgon men nu måste jag sätta igång om jag ska få någonting annat gjort ikväll :P (A) puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi drar igång en ny tävling.
Jag känner mig extra generös idag.
Denna vecka har du chans att vinna ett smycket från Kyss Johanna. Allt du behöver göra är länka till denna tävling och skriva en kommentar med en motivering till varför just du ska vinna.
Vinnaren får självklart komma med önskemål om vilket smycke hon/han önskar.

2008-01-17 @ 09:54:29
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0