franskasaga.

tjenare, bloggen står typ helt stilla nu & det ber jag INTE om ursäkt för för jag orkar inte skriva hela tiden hahah :P Nu  är jag iaf på skolan och har mitt favoritämne... nat, dvs språk, det är absolut inget fel på läraren eller gruppen utan själva språket, jag fattar ingenting det är bara massa uttal hela tiden haha :P a Ö e im going crazy haha :P
slutar iaf om typ 45 minuter? jobbigt? mjaa faktiskt, ikväll är det träning som gäller och ja, vi får se hur det blir med det, ska nog fara men jag håller typ på att bli sjuk, IGEN(?) men det funkar, imorgon är det fredag och det känns bara underbart, den här veckan har gått fort och nästa kan bara gå ännu fortare tycker jag, för allt jag vill ha är sommar, har föresten köpt nya skor också ett par tygskor dom e najs, funkar typ till allt! så jag är luspank nu, höhö det suger och pengarna kommer inte förän om typ 20 dagar? shit vad jag får vara snål hahah alltså!

Nästa helg är det iaf pol spelet inför SM i falun vi ska vinna hela skiten! komigen nu, måste börja träna lite bättre nu om jag ska få komma med i truppen hehe, skulle vara kul faktiskt=)
oj jag glömde rubriken.. Jag och Emma skriver iaf  FRANSKASAGOR nu, dom blir hur bra som hellst, handlar typ om en tjej som blir en anka på natten och träffar en man som också blir en anka, spännande va? kanske blir den nya superboken en  klassiker? vad sägs om det hahahahhah :P

oj oj oj KOOOOOOOOOOOOOORT inlägg blev det verkligen inte, men ni får ha det så bra=) HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0