godmorgon,

har precis ätit den godaste frukosten på länge, lägger in en bild på den sen för snart måste jag duscha och fara tillbaka till mamma, ikväll är det träning också! känns skitjobbigt om jag ska vara ärlig,
plus att det är bara 9 dagar om man räknar med idag tills jullovet är slut, & jag vill inte börja om skolan nej nej nej.
jag hatar skolan mest av allt & alla tidiga morgonar, nej usch jag orkar inte det än, men man får väll ta reda på dom få dagarna som är kvar ist! gårdagen& kvällen var skitroliga och nu peppar vi för nästa nyår ;D haha näe men det finns ju fler grejjor än nyår att peppa till, typ skolavslutningen valborg mm=)

men det är ett tag fram så det blir väll lite tidigt att planera det redan haha!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack tack :)

2008-01-01 @ 11:37:21
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sara

Sant, det blir ju så :)
Jobbade faktiskt igår på nyårsafton och drog sen till en fest med några vänner ;) Helt ok har det varit!^^

2008-01-01 @ 11:49:38
URL: http://sarasconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0