helgalen kväll :)

började med att jag for vid halv 8 till joanna& mötte upp nathalie& johanna där, vi stog ute och velade ett tag vars vi skulle gå  men vi tog en tripp till icamaxi som ligger drygt en kilometer bort, det brukar ta ungefär en kvart att gå dit men idag tog det 45 minuter, var skitjobbigt! Jag köpte en STOR godispåse sen bjöd jag nathalie på en godispåse också, eller hon skulle betala tillbaka men spela roll, sen då när vi möttes vi kassan igen hade joanna& johanna köpt en kokosnöt? haha jag trodde jag skulle svimma av, först trodde jag dom drev men näe=P
haha dom är inte hela! vi gick iaf hem och chillade hos joanna, var en helmysig kväll med bästisarna=)
ni är helt klart bäst! jag älskar er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0