hello again

hello my dear readers, thanks for all the comments!
min engelska asså.. haha=P ikväll har jag varit med joanna jag for dit vid 8a och kom inte hem förän 12  :S vi hade det skitmysigt hela kvällen låg  vi och  mös med fruktsallad  & såg en bra film!

Eployee of the month hette den. den var skitrolig haha & ganska knäpp :P men det är så vi vill ha det, eller hur?  det handlar om att man ska bli asså som den bästa jobbaren på affären i månaden och då tävlar dom här två killarna om jobbet när det samtidigt kommer in en tjej i bilden (jessica simpsson)
asså ja, ni kan få googla om filmen om ni vill veta mer för jag är jättedålig att berätta sånt :P haha
men bra var den iaf=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0