HELO

hello darlings, now im finaly home! :)

hahah nej nej nu ska vi inte snacka engelska nu =P höhö, jag har nu kommit hem från cupen, det gick faktiskt jättebra! :) vi hade först en match mot stämmningsgården, den slutade 0-0, sen spelade vi mot vårat eget lag (alltså milan) inte milan det stora laget men om ni läser tidigare inlägg kommer ni förstå!, den matchen spelade inte jag för alla skulle stå över en match, den slutade 2-1 till oss, efer det gick det några timmar och lag spelade, sen hade vi en till match mot UMEÅ IK- östra sidan, dom är jättebra men vi vann iaf med 6-1, sen var det spel om 3dje - 4e pris då var det stämningsgården vs umeå & den matchen slutade 0-0 så det blev straffar, vet inte hur straffläggningen gick utan bara att stämnings kom 3a. sen var det final, då spelade vårat lag (juventus) mot det andra laget (milan) jag spelade inte den matchen för tränarna tyckte jag skulle vila till imorgon , men det blev iaf 2-2 men inga straffar för lokaltiden tog slut (vi hade bara tid till 4) så det vart 2 ettor morön bk (milan&juventus) sen en 3a (stämnings) & en fyra (umeå)

det har varit en helkul dag :) & alla var jätteduktiga!!

jag bloggar sen för nu ska jag duscha ! puss

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: ojoj, du var mig allt duktig!
tack, jag ska ge järnet här nu;D

2008-01-05 @ 16:57:09
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sofie

svar: men så länge det är kul så är det ju bara att fortsätta:D

2008-01-05 @ 17:48:16
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0